יום חמישי, 31 באוקטובר 2013

המלצת קריאה - המשחק של אנדר

אתם יודעים מה אני אוהבת? אני אוהבת ספרים שהם ישר ולעניין. ספרי "תכל'ס". ספרים שמכניסים אותך ישר לעלילה, בלי יותר מידי הקדמות מיותרות, וישר סוחפים אותך הלאה אל מעמקי הספר. לא שיש לי בעיה אם ספרים שלוקח להם זמן להתפתח- להפך, אני מאמינה שצריך לתת לכל ספר צ'אנס, גם אם עברו 100 עמודים והוא עדיין לא מעניין. והיו ספרים כאלה, שבסוף מצאתי אותם מעניינים ביותר, אבל ספרי תכל'ס תמיד עדיפים. ולמה אני מברברת פה וממציאה מושגים חדשים? כדי לשכנע ולהמליץ לכם לקרוא את "המשחק של אנדר".

"המשחק של מי? מתי זה יצא, לא שמעתי על זה!" כן, אני יודעת. זה ספר טיפה
ישן. ובכל זאת- הוא בכלל לא רע! כל חובב מדע בדיוני יתחבר מיד לספר- שמספר על חייו של אנדר, ילד קטן שנשלח לתוכנית אימונים אכזרית במטרה להילחם בגזע חייזרים שמאיימים לפלוש לכדור הארץ. עלילת תכל'ס, סוף מטלטל- צריך יותר מזה? רוצו לקרוא לפני הסרט! (שיוצא היום – בטוחים שתספיקו!)




מתוך תקציר הספר:
כשגזע של חייזרים מאיים על האנושות, עוזב אנדר וויגין בן השש את ביתו ואת משפחתו בכדור הארץ, ויוצא לחגורת האסטרואידים. הוא נכנס לבית הספר ללחימה, שבו נשלטים חייו על - ידי משחקי תודעה וקרבות דמה הנערכים ברצינות קטלנית. חושים חדים, חמלה וגאונות הופכים את אנדר לטוב מכולם במשחקים אלה. אך בעודו מתאמן, קרב יום הפלישה. אנדר נדחף עד לגבולות יכולתו וכוח הסבל שלו, מכיוון שהגורל אשר הממונים עליו מייעדים לו הוא ייחודי ויוצא דופן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה