יום ראשון, 3 בנובמבר 2013

המלצת קריאה - און-ליין

חלקיכם וודאי זוכרים את מיכל בכר, המרצה המקסימה שהרצתה לנו במפגש שהתקיים בקיץ על תהליכי ההוצאה לאור של הספר. אתם בוודאי זוכרים שהיא הזכירה את ספרה החדש שבאותו הזמן עמד לצאת לאור, "און-ליין".




אז אנחנו שמחות לבשר שהספר יצא לאור ואנו לא התאכזבנו ממנו! הספרות הישראלית לנוער קצת לוקה בחסר בזמן האחרון (מדברת אחת שמדף הספרים שלה מתהדר בכתובת "תרגום: (שם המתרגם\ת)" ב-90% מהספרים הנוכחים בו) והתוספת הרעננה של ספריה של מיכל בכר היא כיפית בטירוף.

במרכז של "און-ליין" עומדת רומי, נערה רגילה בת שש-עשרה שכמעט כל אחת יכולה להזדהות איתה, אלה שבניגוד לרובנו, רומי מגלה סוד שהוריה מסתירים ממנה כבר 14 שנה. הסוד הזה משגע את רומי וגורם לה לגלות על עצמה דברים שבחיים לא חשבה שתגלה.

הסיפור קליל, כיפי לקריאה ומרפה. אני אישית קראתי אותו בין למידה למבחן ללמידה למבחן והוא היה תרפיה מצוינת למוח. המספרת, רומי, היא דמות כיפית וחברותית שמאוד קל להתחבר אליה ולאהוב אותה.

מומלץ בחום!

מתוך התקציר:
אני לא יודעת אם אי פעם חשבתם על זה שהחיים שלכם עשויים להשתנות בשנייה.    
מסתבר שלפעמים שנייה זה כל מה שצריך. רגע אחד קטן. עיגול ירוק מנצנץ שמסמן צ'ט שנותר פתוח – והחיים שלי לעולם לא ישובו להיות מה שהיו.   
נסו לדמיין שבבת אחת כל מה שאתם יודעים על עצמכם, מוטל בספק. שפתאום לגמרי לא ברור לכם מה קורה איתכם. שכל דבר אחר מלבד התשובה לשאלה – "מי אני, לעזאזל?" – נראה תפל. אומרים שהפייסבוק שינה את פני התקשורת הבין-אישית; שמהפכות חברתיות נבטו בו; שזוגות הכירו באמצעותו והתחתנו.      
  פייסבוק הפך לי את החיים על פיהם. בשנייה.



(פססט.. מועניינים לקנות את הספר?)


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה