יום ראשון, 19 בינואר 2014

המלצת קריאה - 13 סיבות

וואו. כשגמרתי לקרוא את הספר '13 סיבות' וואו הייתה המילה היחידה שעברה לי בראש.
פשוט וואו- מה עוד יש להגיד על ספר כ"כ חזק שמראה לנו, בדרך הכי כואבת, שכל מילה וכל צעד שאנחנו עושים או לא עושים יכול לשנות למישהו את החיים?
הספר מספר על קליי, שיום אחד מוצא חבילה ליד דלת ביתו, מה שהוא לא יודע- זה שבחבילה הזו נמצאות 7 קלטות, לכל קלטת שני צדדים ובכל קלטת (חוץ מהאחרונה) שתי סיבות להתאבדות של האנה בייקר.
למען האמת, בפעם הראשונה שהסתכלתי על התקציר של הספר בכלל לא התלהבתי, מה אני צריכה עכשיו ספר כבד? תנו לי לקרוא משהו קליל!
אז נכון שהספר הזה הוא לא הכי קליל, אבל תנו לי להגיד לכם משהו- לא תוכלו להניח אותו מהידיים שלכם, זה ספר שיישאב אתכם לתוכו עד הסוף, בלי שתשימו לב כבר תהיו בתוך הסיפור, מחכים בנשימה עצורה, יחד עם קליי, לשמוע את הצד הבא בקלטת.
אז ההמלצה שלי? תפנו לכם כמה שעות ושבו לקרוא את '13 סיבות', תאמינו לי שלא תתחרטו.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה