יום חמישי, 19 בדצמבר 2013

המלצה מאת אלה גרופמן - הזוכה בקטגורית הפופולאריות בתחרות ההמלצות!


השנה 2059.

פייג' מארני, בת 19, עובדת בעולם התחתון של סאיון לונדון. היא בת חסותו של שר-צל, ועליה להשיג בשבילו מידע על ידי פריצה לנשמות של אנשים אחרים. פייג' היא חוצת חלומות - ובעולם של שלטון סאיון, היא בוגדת עם כל נשימה שלה.
ביום שחייה משתנים לעד, פייג' נחטפת, ואחרי שמזריקים לדמה סם הזיות, מעבירים אותה אל אוקספורד, מקומה של מושבת העונשין שאול 1. העיר מוחזקת בחשאי כבר מאתיים שנה בידי גזע רב עוצמה, לא אנושי, הנקרא רפאים. פייג' תהיה מעתה שבוייה אצל ''הסוהר'', מבני הרפאים הנעלים ביותר. הוא אדונה, והוא גם המנטור שלה, אבל הוא האויב המובהק ביותר שלה. פייג' מארני היא מעתה 40 - 59 - XX. כמו כל בני האנוש בשאול 1, היא נקראת במספר, לפי המועד שבו הגיעה לעיר, מועד שנקרא "עונת העצמות".
רק כדי להיות הוגנת, אני חייבת לציין שקניתי את הספר בידיעה שאני לא אקרא אותו בזמן הקרוב. לא רציתי להתחיל שוב סיפור חדש על גיבורה עם כוחות פלא שנקלעת לתוך משולש אהבה. אבל בגלל החופש והזמן הפנוי, מצאתי את עצמי קוראת ללא הפסקה (כמה מפתיע. . .) וגיליתי שהספר שונה לגמרי ממה שחשבתי.
אמנם זה עולם חדש, עלילה חדשה, סופרת חדשה, אבל אתם תתאהבו לתוך הספר. הוא לא דומה לשום דבר שהכרתם.

אני ממליצה בחום! ורק עצה אחד לסיום, אם תחליטו לקרוא את ''עונת העצמות", תכינו את עצמכם טוב טוב לסוף - אתם תהיו צמאים לספר המשך.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה